söndag 3 juni 2007

Spännande tider

Nya förutsättningar
Efter tre veckors frånvaro bryter jag nu tystnaden för att bekänna mina synder:

"Grym praktik på Pronto, klasskompisar, Hyper Island-Examen, Surfingvan-nomaderna kommer, Inget CSN, tidig sommar, Helenas lägenhet, Österlen, underbara vänner, folköl, Köpenhamn, vingslag, facebook.."

Skivan kom

Kalle J - Vingslag

Lindans på klassåterträffen

Morgans lindans, på klassåterträffen, ovanför det kalla vattnet ute på en "äventyrsgård" någonstans i skogen.

Examensmiddagen

Den länge efterlängtade examen åtföljdes av examensmiddagen som avnjöts till havs.

Äventyrarna på Besök



Erik och greger kom förbi karlskrona en sväng och fick dela en säng istället för att slagga i bilen. Väckning inkluderat.


Köpenhamn

Under en dagsutflykt till Köpenhamn stannade jag vid ett skyltfönster när jag såg dessa två plasthundar. Jag vill minnas att jag har sett dem någon annanstans tidigare, men jag kommer bara inte på vart! Är det innanför glasdörrarna i entrén till Ogilvy, Birger jarlsgatan på Östermalm?


Bilden ovan föreställer den svarta diamanten, Köpenhamns mycket vackra bibliotek.


Turistfällan Nyhavn rundade av Köpenhamnsutflykten, riktigt fin stad.

Löst folk

Andreas "Dea", samma namn som förr men med en fräsch ny frilla och ursnygg kostym.


Fina glasögon Miss Lovely


Den hungrige upptäcktsresande Nils Fartz, nyligen hemkommen från Amerika, förbereder sig för en stor tugga.

1 kommentar:

lejnox sa...

åh underbart, det vart värt väntan!
jag måste också börja videoblogga, det är ju askul.

grattis till examen!