lördag 7 juli 2007

Minifestival i Åhus


Vs. Rip it Up
När alla andra drar till Rip it up i Säffle, sticker jag till havet vid Åhus och kastar loss i The Brain bar, på 10kronorsfestivalen där orups magaluff går på repeat och drinkarna går för en tjuga.


Minifestival med Komon, Tommy Eld, X-partners och Goof. Längst ner i inlägget finns filmupptagning från Tommy Elds spelning, beklagar den stundtals dåliga ljudupptagningen.
Tommy eld finns såklart på myspace, där hittar du låtarna 'Ta mig' och 'Säg vad kärlek är'.


Tommy Eld - Ta mig


Tommy Eld - Hotell


Tommy Eld - Säg vad kärlek är

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej fredrik! tokskränigt ljud på klippen hehe.. men göttig festival! har du fler bilder som man kunde få? du hittar mig på myspace /115352764 eller så är min mail liina.nilsson@gmail.com

Anonym sa...

tjena tjena, synd att distorsion känns så 2006... men en mycket trevlig post från en mycket trevlig fest! å låten i mitten heter "Hotell". vill du ha mp3an till din hotmail-adress? ses o hörs!